Ettől a kijelentéstől még a vendéglátósok hátán is felkúszik a hideg, mint egy régi, elfeledett emlék.

Bárki, aki vendégekkel foglalkozik, különösen a bárok és éttermek világában, tisztában van azzal, hogy ez a munka rengeteg türelmet és önfeláldozást kíván. Azok, akik szenvedélyesen elkötelezettek a hivatásuk iránt, gyakran úgy érzik, hogy a munkanapjuk egy izgalmas hullámvasúton zajlik. Vannak olyan vendégek, akik meleg szívvel fogadják az erőfeszítéseiket, és hálásan köszönik meg a törődést, míg mások, sajnos, gyakran tiszteletet nem mutatva lépnek be az ajtón.
Ebben a valóságban a "a vevőnek mindig igaza van" kifejezés szinte megkérdőjelezhetetlen dogmává vált. Mari Luz Herrera, egy vendéglátóipari munkavállaló, aki úgy döntött, hogy a közösségi médiában elmondja, mi a baj a fenti mondattal. Véleménye máris virálissá vált a TikTokon, mivel áttekintett egy sor olyan mindennapi helyzetet, melyek megkérdőjelezik ezt a kifejezést.
Ez a panasz nem csupán egy alkalmi észrevétel, hanem egy mélyen gyökerező probléma, amely évek óta gátolja a dolgozók méltóságát. "Vannak kedves pincérek, de sajnos akadnak olyanok is, akik nem éppen a barátságosságukról híresek... ugyanakkor a vendégek között is találkozni kifejezetten durva személyekkel" - mondja. "Sokan meglehetősen gorombák, és úgy vélik, hogy mivel 20 eurót költöttek el, joguk van ahhoz, hogy megalázzanak valakit. Pedig a pénz nem jogosít fel senkit arra, hogy tiszteletlenül bánjon másokkal, függetlenül attól, hogy milyen szolgáltatást kap."
Mari Luz kifakadásának további részleteit a videóban fedezheted fel.
A videó egy mesterséges intelligencia által vezérelt tartalomkészítő segítségével készült.