Már megkezdődött a sorozatgyártás a Xiaomi Magyarországon is, ahol a cég lenyűgöző, 1500+ lóerős autóját készítik.


A Xiaomi SU7 Ultra kevesebb, mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-km/h-ra.

Nemrégiben volt szerencsénk üléspróbát venni a Xiaomi első autójának, az egy éve gyártásba került, Kínában átszámítva mintegy 11,7 millió forinton nyitó SU7-nek a legerősebb "polgári" változatában, a 673 lóerős Max kivitelben.

Ha valakinek ez a villanyautó nem lenne elég erőteljes, akkor számára itt van a már Magyarországon is tesztelt Ultra csúcsmodell, amely lenyűgöző 1548 lóerőt és 1770 Nm nyomatékot kínál. A közelmúltban pedig megkezdődött a sorozatgyártása, ami arra utal, hogy a pekingi gyárban egyre több SU7 Ultra áll sorban, készen arra, hogy megmutassa tudását.

A 814900 jüanos (45 millió forint) új csoda első példányait a tervek szerint márciusban kaphatják kézhez a megrendelők.

A Xiaomi SU7 Ultra legfőbb jellemzője a 285 kilogrammos leszorítóerőt biztosító különleges aerodinamikai csomagja, amely kiemeli a teljesítményét. Ezen felül figyelemre méltó, hogy 2360 kilogrammos súlyával 150 kilogrammal könnyebb, mint a 727 lóerős plug-in hibrid V8-as új BMW M5, ami még inkább fokozza sportos dinamikáját.

Az 1108 lóerős új Porsche Taycan Turbo GT fő riválisának szánt újdonság triplamotoros összkerék-hajtással rendelkezik.

A 93,7 kWh kapacitású CATL NMC akkumulátorral felszerelt SU7 Ultra lenyűgöző teljesítményével 1,97 másodperc alatt vált álló helyzetből 100 km/h sebességre, mintha csak egy rakéta lőtte volna ki!

Az Akebono fékrendszerű szedán az engedékeny kínai szabvány szerint 620 kilométert képes megtenni egy töltéssel, és az akár 490 kW-os töltési teljesítmény révén akár 11 perc alatt feltölthető 10-ről 80 százalékra.

Related posts