Forradalmi újítást jelentett be az egyik hazai üzletlánc, amely minden vásárlóra hatással lesz. Sokak örömére szolgál ez a lépés! - Pénzcentrum


Izgalmas átalakulás vette kezdetét a Rossmann Magyarország életében: a drogérialánc újabb 30 üzletében mutatja be a modern digitális signage (DS) kijelzőket. A vállalat ambíciója, hogy 2026-ra közel 100, 2027-re pedig akár 200 boltban integrálja ezt a korszerű megoldást, ezzel tovább erősítve a vásárlói élményt és a márka innovatív arculatát.

A drogérialánc 2023-ban kezdte el a DS technológia kiépítését Magyarországon, elsőként a Mammut II-ben és a Ferenc körúti boltjában helyeztek üzembe ilyen innovatív kijelzőket. Ezek a digitális felületek nem csupán figyelemfelkeltőek a mozgóképes, hangos és világító tartalmakkal, hanem lehetőséget nyújtanak a célzottabb vásárlói kommunikációra is. A hagyományos papírplakátokat fokozatosan felváltják ezek a modern digitális megoldások, ami nemcsak kényelmesebb, hanem környezetvédelmi szempontból is jelentős előnyöket hordoz.

A fejlesztés részeként eddig 19 üzletben telepítettek DS eszközöket, leggyakrabban a bejáratoknál és az arcápolási zónákban. Július közepétől újabb 30 boltban jelennek meg a kijelzők, és a cég már most a következő ütemet tervezi. A cél 2026-ra legalább 100 üzlet digitalizálása, amit egy évvel később akár 150-200-ra is bővítenének.

A digitális kijelzők bevezetése nemcsak marketingeszköz, hanem a fenntarthatóság szempontjából is fontos lépés. A papíralapú reklámeszközök kiváltása révén a cég várakozásai szerint 2026-tól évente akár több tonnával is csökkentheti papírfelhasználását - ez különösen fontos egy olyan időszakban, amikor a környezettudatosság egyre inkább vásárlói elvárás is.

Related posts