Bár a V8-as motorját elveszíti, az Audi RS7 még mindig erősebb lesz, mint az új M5-ös, így a teljesítmény terén továbbra is megőrzi dominanciáját.


A hamarosan érkező új Audi RS7-ben várhatóan méregerős plugin hibrid V6-os hajtáslánc landol.

Az új Audi A6 és A7 szupersportos RS6/RS7 változatai lenyűgöző teljesítménnyel büszkélkedhetnek. A 600-630 lóerős, 800-850 Nm nyomatékú, lágyhibrid 4 literes V8-as biturbó motor nem csupán a számok világában ragyog, hanem valósággá válik a gyorsulás élményében is: mindössze 3,4-3,6 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h-t. A csúcssebesség pedig akár 305 km/h-ra is felkúszhat, így a vezetési élmény határok nélküli izgalmát kínálja.

Hamarosan érkezik a jelenlegi RS6-ot váltó, szedán és kombi kivitelben gyártandó vadonatúj RS7, mely sokak bánatára elbukja a V8-as erőforrást.

A legújabb hírek szerint a következő RS7 modellben egy vadonatúj plug-in hibrid rendszerrel kiegészített biturbó V6-os motor fog debütálni. Ennek a motorcsodának a teljesítménye körülbelül 735 lóerő környékén várható, míg a Performance csúcsverzió akár 800 lóerő körüli teljesítményre is képes lehet. Az új technológiák beépítése izgalmas fejlesztéseket ígér, amelyek tovább fokozzák az RS7 dinamizmusát és teljesítményét.

Feltételezhetjük, hogy a plug-in hibrid rendszer milyen mértékben befolyásolja a jelenlegi 2,1 tonnás modell súlyát. Mennyivel gyarapodik a tömeg a hibrid technológia bevezetésével?

Viszonyítási alapként említhetjük, hogy a lenyűgöző 727 lóerős és 1000 Nm-es nyomatékú plug-in hibrid biturbó V8-as új BMW M5 tömege nem kevesebb, mint 2,5 tonna.

Az RS6 öröksége tovább él, de a jövőben már egy különleges, duplamotoros rendszerrel felszerelt, körülbelül 640 lóerős tisztán elektromos változatban érkezik.

Related posts