A Temu és a Shein bejelentette, hogy áremelést tervez, a pontos dátum pedig hamarosan esedékes.


Trump vámháborúja miatt április 25-től áremelés következik. Az amerikai vásárlóknak azt javasolták, vásároljanak még az áremelkedés előtt.

A kínai online kiskereskedelmi óriások, a Shein és a Temu figyelmeztették az amerikai vásárlókat, hogy a termékek ára a jövő héttől emelkedni fog, miután Donald Trump elnök jelentős vámokat vetett ki a Kínából származó árukra. A versenytárs cégek szinte azonos közleményekben közölték, hogy működési költségeik emelkedtek "a globális kereskedelmi szabályok és vámok közelmúltbeli változásai miatt", hozzátéve, hogy április 25-től "árkorrekciókat" hajtanak végre - írja a BBC.

A Temu és a Shein közleményükben arra ösztönözték a vásárlókat, hogy ne habozzanak, és még az áremelkedés bekövetkezte előtt szerezzenek be termékeket.

"Teljes mértékben felkészültünk arra, hogy a megrendeléseid zökkenőmentesen érkezzenek meg ebben a nehéz időszakban. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy az árakat a lehető legalacsonyabban tartsuk, és minimalizáljuk a rád gyakorolt hatásokat. Csapatunk fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy a vásárlási élményed még jobb legyen."

A Shein és a Temu jelentős mértékben csökkentette reklámköltségvetését az Egyesült Államokban. Mike Ryan, a Smarter Ecommerce online hirdetési ügynökség e-kereskedelmi elemzési vezetője a LinkedInen osztotta meg, hogy a Temu április 9-től leállította összes Google Shopping hirdetését az amerikai piacon. Az adatok szerint a Temu napi átlagos reklámköltsége a közösségi média platformokon – beleértve a Facebookot, Instagramot és YouTube-ot – az április 13-ig terjedő két hétben 31%-kal csökkent a korábbi hónaphoz képest.

A Sensor Tower piackutató cég adatai alapján a Shein napi átlagos reklámkiadása az amerikai piacon ebben az időszakban 19%-kal visszaesett.

Related posts